...egy ideig ennyi volt
Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | Azt hiszem, egy ideig ennyi volt. Nem rágtam be, csak elvesztettem az érdeklődésem egy időre a ti világotok iránt. Annyira zárt világban éltek, elképzeléseiteket és a társaságot tekintve, hogy még a kérdéseitek is addig érdekesek, míg felteszitek őket. A válasz már nem érdekel, mert akármit válaszolok, nem tudjátok elfogadni, még csak megérteni sem próbáljátok, mert értelmezni is a saját nézeteitek szerint tudjátok .Úgy, hogy figyelek...és egy darabig nem zaklatlak benneteket a képeimmel...egy darabig, megyek, fejlődök. |
---|
2006.12.01 22:38:46
Azt úgy nem lehet, hogy "zaklatsz" a képeiddel, ha meg nem érdekel, amit írunk, arra nem reagálsz (netán fel sem veszed...)?
No offense, csak engem pl. érdekelnek a képeid...
Zárt világ... Ja, ez egy ilyen hely. Itt sokan személyesen is ismerjük egymást, így nehéz nem "belterjesnek" lenni. Talán éppen ezért jó, ha jön id?nként egy "küls?s" (aki persze nem sokáig marad az, mert vagy beleszokik, vagy elmegy) Persze te tudod. Igenis marasztalni szeretnélek, de a döntés a tied.
No offense, csak engem pl. érdekelnek a képeid...
Zárt világ... Ja, ez egy ilyen hely. Itt sokan személyesen is ismerjük egymást, így nehéz nem "belterjesnek" lenni. Talán éppen ezért jó, ha jön id?nként egy "küls?s" (aki persze nem sokáig marad az, mert vagy beleszokik, vagy elmegy) Persze te tudod. Igenis marasztalni szeretnélek, de a döntés a tied.
2006.12.01 22:59:12
Látod látod, ez egy kurva jó kép!
A konklúzióddal egyetértek, az indoklással abszolút nem, de ez legyen az én bajom. Szerintem mindenkivel el?fordul, hogy tele lesz az agya egy kicsit valamivel, és tart egy kis szüntet. Csak ne felejts el visszajönni.
A konklúzióddal egyetértek, az indoklással abszolút nem, de ez legyen az én bajom. Szerintem mindenkivel el?fordul, hogy tele lesz az agya egy kicsit valamivel, és tart egy kis szüntet. Csak ne felejts el visszajönni.
2006.12.01 23:03:13
fú, ahogy nézegetem, egyre jobban tetszik. döbbenetes, hogy ilyet is tudsz. ez egészen más, mint amiket eddig láttam t?led. és itt a technikai magabiztosság iszonyatosan meghálálja magát. remek fotó, ?szintén nagyon tetszik.
7 pont
2006.12.02 10:14:07
Nagyon jó fotó, most, hogy eddig fejl?dtél a képtár segítségével, némiképp érthet?, hogy alacsony már az itteni szinvonal számodra. Persze, éppen most lenne már mit továbbadnod.
Zárt világ... Gyere át a hangfalas topicba :)
--- Akinek csak egy hobbija van, az monomániás ---
Zárt világ... Gyere át a hangfalas topicba :)
--- Akinek csak egy hobbija van, az monomániás ---
2006.12.02 10:24:04
Ezt a "t?lem tanulás" "poént" már valaki elsütötte, akkor sem tetszett. Ezt azért én nem nevezném fejl?désnek. Csgy kérdezte, hogy "tetszeni akarok -e", mármint, hogy azért rakok fel nagyon elüt? képeket. Egy fenét, én csak próbálom megérteni a "ti világotokat" és ezt csak úgy tudom ellen?rizni, hogy menniyre sikerül..
2006.12.02 10:32:23
Ez a kicsit lekezel? stílus benned fog tüskét hagyni, kés?bb röstellni fogod. Ha meg nem, akkor mindegy.
2006.12.02 10:38:10
Huh, te "ironizálsz" és én vagyok lekezel?? Hát pf, mert ha lekezel? lennék, marhára nem érdekelne a véleményetek, nem gondolod?
2006.12.02 10:50:16
A zárt világ emlegetése miatt éreztem ezt. Nem vagyunk ennyire belterjesek, sokfélék vagyunk, ebbe a zárt világ skatulyába inkább te próbálsz minket betuszkolni. Az én világomba minden képed belefér, a csak szépek is, a vérfotós alkotások is, a határaid próbálgatása is. Pabonak igaza van, ha menned kell, menj, nem kell ideológiát gyártani hozzá. Visszajöni csak úgy lehet :)
2006.12.02 11:01:05
Messzire nem megyek, csak pihentetek. Kicsit úgy éreztem, hogy megint nincs rajtam a kék sapka. Lehet, hogy ez nem szándkos volt, de én úgy éreztem. Néha az emberrt az érzelmei irányítják. Ja és nem ideológiát gyártok hozzá, csak jelezni akartam.
2006.12.02 11:18:06
Jól teszed, a kék sapka érzés azt jelzi, hogy az autonómiádnak er?södnie kell, nem jó túlzottan függni mások véleményét?l. Ez persze nem a fotózásról szól, ez az Élet :) Kényes egyensúly ez, (majdnem) mindenki véleményét meghallgatni de nem belesérülni.
2006.12.02 16:04:40
Tamas, nem ertelek. Mi itt mindannyian kapunk hideget-meleget (sot, Te meg szerintem itt sem voltal, amikor voltak itt kard, ki kard osszecsapasok is). Pl. Bucikahoz kepest mi angolkisasszonyok vagyunk... (es sorolhatnam a tobbi veres osszecsapast)
En arra kerlek, hogy - amint Pagrus is irta - gyere vissza nemi regeneralodas utan, mert ertekes kepeid vannak, en is elvezettel nezem oket!
Ja, hogy nem _minden_ kepedet dicsertuk agyba-fobe? Erre csak egy valaszom van (pontosabban kerdesem): tudod, hogy hany ezer kepem van (NEM digitalis!) tarolva az elmult 42 evbol? (Ennyi ideje fotozom.) Es mit gondolsz hany kiallithato/bemutathato van ezek kozott? (Szerintem errol Toni tudna Neked bovebben meselni, mert azt hiszem, neki van koztunk a legnagyobb tapasztalata es "multja".) Ezt kerlek, tartsd szem elott!
A keprol: most azt fogod hinni, hogy szeles nyelvcsapasokkal probalunk Neked hizelegni, pedig nem! Ez egy igen jo kep! (De ezt mar a tobbiek megirtak elottem.)
Karoly
En arra kerlek, hogy - amint Pagrus is irta - gyere vissza nemi regeneralodas utan, mert ertekes kepeid vannak, en is elvezettel nezem oket!
Ja, hogy nem _minden_ kepedet dicsertuk agyba-fobe? Erre csak egy valaszom van (pontosabban kerdesem): tudod, hogy hany ezer kepem van (NEM digitalis!) tarolva az elmult 42 evbol? (Ennyi ideje fotozom.) Es mit gondolsz hany kiallithato/bemutathato van ezek kozott? (Szerintem errol Toni tudna Neked bovebben meselni, mert azt hiszem, neki van koztunk a legnagyobb tapasztalata es "multja".) Ezt kerlek, tartsd szem elott!
A keprol: most azt fogod hinni, hogy szeles nyelvcsapasokkal probalunk Neked hizelegni, pedig nem! Ez egy igen jo kep! (De ezt mar a tobbiek megirtak elottem.)
Karoly
2006.12.02 16:16:45
Most mar vegkepp nem ertek semmit, de hat en mar csak egy ven trotty vagyok. :)))
Szaz szonak is egy a vege: _en_ szeretettel visszavarlak! (Meg akkor is, ha nem minden kepeddel bantam kesztus kezzel.)
Karoly
Szaz szonak is egy a vege: _en_ szeretettel visszavarlak! (Meg akkor is, ha nem minden kepeddel bantam kesztus kezzel.)
Karoly
2006.12.02 22:14:26
Tomee ha elmennel egyszer valami lista rendezvenyre maskent latnad a dolgokat. Egy sor mellett minden egyszeruve valik. Vagy ott volt a NEB, meg BUFE, meg ilyenek. Hajra, hajra!
2006.12.02 22:15:12
Tomee, ne haragudj, hogy - kissé módositva - ellopom mondandómat, el?re bocsájtva, hogy elejét?l fogva ugy érzek, mint te és ezt nem rejtettem véka alá, ezért nem is vagyok népszerü. Nem is akarok az lenni, járom a magam utját, igazi tanulásra alkalmas kritikát úgyis keveset kapok. A zárt világ emberileg és elferdült izlésbeli értelemben is igaz.
Együtt érzek veled.
Ti meg ,kedves "kollégák", gondolkodjatook el néha azon, hogy öncélu m?vészkedés vajon m?vészet-e avagy szolgálja-e az EMBEREK szépség , esztétika iránti vágyát.
Együtt érzek veled.
Ti meg ,kedves "kollégák", gondolkodjatook el néha azon, hogy öncélu m?vészkedés vajon m?vészet-e avagy szolgálja-e az EMBEREK szépség , esztétika iránti vágyát.
2006.12.03 00:55:34
dfzs, Tomee: itt mindenki a sajat velemenyet mondja el. Nem dicserunk senkit azert, mert jopofik akarunk lenni, es nem is huzzuk le a kepeket azert, mert gonoszkodni akarunk. Ha valami nem tetszik nektek az maximum a velemeny lehet, de az meg szubjektiv. Meg kell tanulnotok helyen kezelni a dolgokat...
2006.12.03 07:46:03
milan: nem olvastad el figyelmesen amit írtam. Nekem a képeim 90%-át nem dícsértétek, mégis sorban raktam fel aképeket, mert érdekel a véleményetek.
2006.12.03 10:37:38
Azt mondod az a problemad, hogy nem figyelunk arra, amikor megmagyarazod mit miert csinaltal ugy ahogy...
"...kérdéseitek is addig érdekesek, míg felteszitek ?ket. A válasz már nem érdekel, mert akármit válaszolok, nem tudjátok elfogadni, még csak megérteni sem próbáljátok..."
Csakhogy az a baj, hogy amikor egy kepet nezek, akkor tenyleg nem erdekel melle a szoveg, es nem is kell, hogy erdekeljen. Tudod, ha krokodil szajaban volt a labad es azert lett rossz a kep, attol meg a kep rossz, habar sajnalom, hogy megharapta a krokodil a labadat. Ez ket kulon dolog.
Kepzeld el azt a szitut, hogy kiallitason lognak a falon a kepeid, jonnek az emberek es beszelgetnek, hogy ez, hogy az, te meg ott allsz mindenki hata mogott surgolodve es mindig kommentalod hogy de ez azert, meg itt arra gondoltam... szoval idetlen lenne na. Szerintem a keptarban is az a jo magatartas, ha felrakod a kepeket, figyeled a reakciokat es nem fuzol hozza kommentart. A tortenet ugyis a kepben van es bennem...
"...kérdéseitek is addig érdekesek, míg felteszitek ?ket. A válasz már nem érdekel, mert akármit válaszolok, nem tudjátok elfogadni, még csak megérteni sem próbáljátok..."
Csakhogy az a baj, hogy amikor egy kepet nezek, akkor tenyleg nem erdekel melle a szoveg, es nem is kell, hogy erdekeljen. Tudod, ha krokodil szajaban volt a labad es azert lett rossz a kep, attol meg a kep rossz, habar sajnalom, hogy megharapta a krokodil a labadat. Ez ket kulon dolog.
Kepzeld el azt a szitut, hogy kiallitason lognak a falon a kepeid, jonnek az emberek es beszelgetnek, hogy ez, hogy az, te meg ott allsz mindenki hata mogott surgolodve es mindig kommentalod hogy de ez azert, meg itt arra gondoltam... szoval idetlen lenne na. Szerintem a keptarban is az a jo magatartas, ha felrakod a kepeket, figyeled a reakciokat es nem fuzol hozza kommentart. A tortenet ugyis a kepben van es bennem...
2006.12.03 11:00:10
Nem, nem az a problémám. (Sehol nem magyaráztam, hogy mit miért csinálok és f?leg nem "megmagyaráztam"). Megpróbálom összefoglalni, hátha most sikerül. Engem érdekelnek az itteni srácok véleményei, ahogy írtam a képeim 90%-a a nem tetszik kategóriába került. Nem baj, de érdekelt, hogy ti hogyn, mit láttok, ezért próbáltam a ti szemetekkel nézni a dolgokat. Nem mintha magamévá tenném vagy utánoznám, csk szerettem volna megérteni. Próbáltam a képeimet olyan szemmel nézni és úgy válogatni. Sokat tanultam egy másfajta látásmódból, de ezt valahogy nem értettétek meg. Ekkor jöttek a "tetszeni akarsz" illetve a "szigorúbb válogatás", "összevissza képek" stb.
Most meg egy kicsit úgy érzem magam, mint 10 évvel ezel?tt aze egyik munkahelyemen. Mikor felmondtam, akkor derült, hogy mennyire szerettek engem és még a legfels? vezetés is díjazta az elvégzett munkám (sajnos csak erkülcsileg) :-)
Most meg egy kicsit úgy érzem magam, mint 10 évvel ezel?tt aze egyik munkahelyemen. Mikor felmondtam, akkor derült, hogy mennyire szerettek engem és még a legfels? vezetés is díjazta az elvégzett munkám (sajnos csak erkülcsileg) :-)
2006.12.03 18:47:37
Én nem értem miért lennénk mi zárt világ. Nagyon sokféle ember van itt, sokféleképpen gondolkodunk a fotózásról. Talán a többség kicsit elfogult az analóg fotózás iránt de nem hinném hogy mi ett?l valami zárt, netán belterjes közösség lennénk. Az igaz hogy elég jól ismerjük egymást, és most nem feltétlenül a személyes ismeretségre gondolok, mert egy jó ideje megy már a képtár és nem is vagyunk túl sokan. Szerintem átlagban a te képeid alatt van a legtöbb hozzászólás, és ez nem azt jelenti hogy rádszálltunk vagy ilyesmi, hanem mert mindenki gondol valamit a képeidr?l és azt el is mondja, mert látszik hogy érdekel. Itt a legrosszabb kritika az, ha senki nem szól a képhez. Ha pedig 90százalékban rosszak a kritikák és úgy érzed hogy árral szemben úszol, akkor talán érdemes egy kicsit pihenni, az id? általában segít tisztán látni a dolgokat. De nem biztos hogy érdemes csak azért máshova vinni a képeidet mert ott 90 százalékban jó kritika jön:)
2006.12.03 18:48:01
Nagyon sokan kifakadnak ha nem csupa jó kritikát kapnak, szerintem téged azért is marasztal mindenki, mert látszik hogy nem személyes sértésnek fogod fel a kritikát, mert látod hogy itt a képekr?l, a fotóról van szó, nem pedig egymás értelmetlen pocskondiázásáról. Én ezt nagyon értékelem.
2006.12.03 20:53:17
Igen, Bence tokeletesen megfogalmazta. Tomme, benned "van valami", tehat erdemes fotoznod. Az mas kerdes, hogy mindenkinek vannak jobb-rosszabb kepei, mindenki kap jobb-rosszabb kritikat, mindenkinel vannak hullamhegyek, hullamvolgyek. Mark is epp hullamvolgyben van, ha jol sejtem. (Mark, ez nem szemelyeskedes volt, hanem egyutterzes!)
Karoly
Karoly
2006.12.04 02:27:01
Ha jól értem, az a gond, hogy koncepcionálisabb jelleg? kritikát is megfogalmazunk néha. Van úgy, hogy nem csak egyedi képekr?l esik szó, hanem a fotóról való gondolkodásról is. Én magam valóban próbáltam megérteni, és közben talán kritizálni is a fotóhoz való viszonyodat. De ez épp úgy nem ellened szól, mint egy képre adott kritika. Néha olyan jó képek pottyannak ki a kezeid közül, hogy egyszer?en zavar, ha utána el?állsz egy dögunalom körbepisilt nudlival. Ez nálam úgy jön le, hogy nem vagy még egészen tisztában a saját lehet?ségeiddel, ill. a fotó lehet?ségeivel, és néha mintha zsákutcában csónakáznál, vagy épp rükvercben zúznál az autópályán. Ez persze nem gond, mindenkivel el?fordul, csak tisztában kell vele lenni, hogy van ilyen, és tenni kell ellen. Feltéve, ha fontos a fotográfia.
2006.12.04 02:43:50
Amikor eltereljük a konkrét képr?l a szót (néha talán provokálunk is), azt épp azért tesszük, hogy serkentsük egy kicsit a gondolkodós/szelektálós/rendezget? énedet. Ha csupa pisis nudlit raknál fel, a magam részér?l biztosan nem fárdnék azzal, hogy felhívjam a figyelmedet azokra a gondolkodásmódbéli hiátusokra, vagy tévedésekre, amik az én véleményem szerint a zsákutcába visznek. A fokozott "gondoskodást" (értsd: bírálatot) éppen annak köszönheted, hogy elég sokan látjuk a lehet?séget a képeidben. Ezzel a lehet?séggel aztán vagy tudsz élni, vagy nem, majd kiderül.
2006.12.04 08:38:17
A kép kiváló. A szöveged egyrészt nem igaz: "világunk" annyiban zárt, hogy nagyjából meghatározott számú kollega nézeget és véleményez itt, de bárki jöhet/ne, tehát nyitott. Ilyen értelemben minden közösség zárt. Mert nyilván nem cserél?dik naponta a tagság. Viszont minden kollegának szerintem nagyjából más az ízlése, vannak ízlésbeli hasonlóságok, közös vonzalmak, de a különbségek er?sebbek szerintem. A szöveged másrészt túlérzékeny, infantilis, énközpontú: így kevésbé t?nsz számomra tanulóképesnek, mert folyton megsért?döl, kivonulsz és elhárítod magadról a kritikát azzal, hogy biztos, hogy bennünk/másban van a hiba. Nekem ez a zártság. Zárt, aki nem bírja a kritikát és folyton pozitív visszajelzést vár, és ez a zártság a tanulóképességet is blokkolja, mert ha nem bírod a más véleményt, a másságot, és minden konfliktusban hárítasz és mást okolsz, tanulni sem tudsz senkit?l, semmit?l. A 90% sem igaz tényszer?en. Tehetséges vagy, de hisztis primadonna-all?rökkel.
2006.12.04 08:44:37
Gyuri: az utolso mondatodhoz: hat pont ez a muveszet! :))) (Tudod, milyen hisztis volt pl. Mozart? Es sorolhatnam orakig.)
Karoly
Karoly
2006.12.04 08:51:54
Tomee el?ször is a képeidet szvsz dícsérték... Elég sokat is... És az elég furcsán hangzik T?led: "még csak megérteni sem próbáljátok, mert értelmezni is a saját nézeteitek szerint tudjátok" ugyenis pl Gyuri könyörgött h magyarázz Te tiltakoztál h nincs értelme... Mellesleg Te sem értetted a hozzászólásokat ha ez a kép alakult ki azaz Te is csak a saját nézeteid szerint tudtad értelmezni a hozzászólásokat. Jajmár ne lovagoljunk a szavakon könyörgöm, JÓK a képeid ezt Te ugyanúgy tudod mint mi amikor arról megy a szenvedés h ki mit képzel még mellé mivel javítaná és mit venne ki bel?le az "csak" beszélgetés, kinek kinek a vérmséklete szerint, nem ez a lényeg.
2006.12.04 09:00:54
Úgy látszik, ez a hétvége a nagy döntések ideje volt. Tomee, most csak a személyes véleményem mondom. Egy bármely azonos tevékenységet végz? társaság "életében" résztvenni mindig kétoldalú felel?sség. Az adok-kapok oldalát -mint minden másnak az életben - vizsgálni kell. Néha nap mint nap, ez a természetes, mert mindenki el?re akar haladni. Nyílván egy ily virtuális kapcsolatot könnyebb átértékelni, mint egy munkahely váltást. Téged az kell, hogy elgondolkodtasson, hogy az elmúlt id?szakban kapott jó és rossz véleményeket mindig helyesen értelmeztem(d)-e, nem alakult-e ki benned - utólag biztosan indokolatlan - enyhe "üldözési mánia". Mert a web szerintem egyik igazán jó oldala, hogy itt leggyakrabban a valós reakciók hangzanak el, persze ezáltal a nyilatkozó valós képe is jobban feltárul. Ez az ismeretlenség viszonylagos el?nye. A képeid iszonyúan szórnak, de vannak benne nagy reménykelt?k is. Ha bármikor "tiszta" kritikára vágysz jelentkezz. Hidd el a visszacsatolás mindig kell.
2006.12.04 09:27:52
Megint el kell mondanom, hogy NEM A KRITIKÁKKAL VAN GOND. Ha dícséretre vágyom, akkor a fotozz.hu -ra teszem fel a képeket (oda is :-)). A zártságot sem a társaságra, hanem a látásmódra értettem. Amúgy már elmúlt, lehet, hogy aludnom kellett volna rá akkor is. A gond az volt, hogy kérdeztetek és _úgy éreztem_, hogy akrmit válaszolok, az kategórikusan "hülység". Persze most sarkítok.
csgy: én azért úgy érzem, hogy sikerült megértenem sok mindent, legalább is úgy érzem, hogy tanultam sokat. Nem technikát, látásmódot.
csgy: én azért úgy érzem, hogy sikerült megértenem sok mindent, legalább is úgy érzem, hogy tanultam sokat. Nem technikát, látásmódot.
2006.12.04 09:32:50
Persze ez nem jelenti azt, hogy ezentúl a ti szemetekkel akarom látni a világot, engem csak érdekel.
2006.12.04 09:35:52
Tomee: ha úgy van, amit írsz, minek a kép alatti hiszti, meg a teátrális kivonulás? És minek a némileg fenns?bbséges stíl? Ki ezt ír, ki azt a képeidre, de mindent egy kalap alá venni és egy kvázi isteni néz?pontból, némileg lekezel?en bírálni szerintem nevetséges. Minek egyáltalán ezzel foglalkozni? Azaz: személyeskedni. Okos ember meghallgat mindent, amit a képeir?l mondanak, és ha akar, beszélgethet is, de a Tárgyról, azaz a képekr?l, és Tárgyszer?en, azaz nem személyeskedve, nem a véleményeket bírálva, hanem megmaradva a tárgynál, hogy tanuljon és véleményt cseréljen, és mindezt persze érvelve és érveket meghallgatva. Viszont te legtöbbször elkanyarodsz egy a véleményeket bíráló, lesajnáló és beskatulyázó tök fölösleges irányba. Mindez abszolút medd? és gyerekes. Mégha ezt gondolod is, amit gondolsz, hadd mondjam durván: fogd be a szád és tudj hallgatni, mert m?velt, érett ember egyik ismérve szerintem az önfegyelem. Térj a tárgyra és maradj is annál. Ennyi.
2006.12.04 10:25:34
Látod, ez egy jó tanács, csak nehéz betartani, ahogy most neked sem sikerült.
Tényleg ennyi, nincs hiszti, nincs fenns?bbség (ezt honnan vetted?), nincs semmi gond. Nem vonultam sehová, sem teátrálisan, sem sehogy, egyszer?en jelezni szerettem volna, hogy nagyon eltértetek a tárgytól (szerintem).
Tényleg ennyi, nincs hiszti, nincs fenns?bbség (ezt honnan vetted?), nincs semmi gond. Nem vonultam sehová, sem teátrálisan, sem sehogy, egyszer?en jelezni szerettem volna, hogy nagyon eltértetek a tárgytól (szerintem).
2006.12.04 10:32:32
Tomee: hihi, most ne menjünk bele mer? szofisztikába és önmagukba kanyarodó érvelésekbe, fölösleges. Okés és örülök, hogy nem vonultál sehová, és hogy eltértünk a tárgytól szerinted. És hogy nincs gond. Várom az újabb, jó képeidet.
2006.12.04 11:02:24
Tomee: "a ti szemetekkel" szvsz nincsen TI. Van egynéhány er?s vagy különc vagy tapasztalt vagy fejl?d? vagy akármilyen fotós-személyiség de sztem nincsen egy ilyen általánosítható "ti". Hogy mi a tárgy amit?l el vagy nem tér el itt akármi azt nem tudom én minden esetre "itt" éreztem el?ször azt h nem a mindenhonnan öml? maszlagot kapom hanem valami mást (és most tök mindegy h ez a más az én ízlésvilágomhoz képest hol helyezkedik el...) a lényeg h ebb?l tanulni lehet! Én ennek örülök csak így szimplán. Ebbe Te éppúgy beletartozol mint bárki más:-) aki akar. (És nem ironizálok nehogy félreérts kérlek nekem ez most tök új és tök fontos:-) és érdekes is...)
1945
Nádkúpok
Mező szekérrel...
- - -
- - -
- - -
Hullámok
-
Nagyvárad
- - -
Zalai pásztor portré "B"
Zalai pásztor portré
Két szék II.
Két szék I.
Rosszalló pillantásom...
(Fertő tó I.)
Szép n? lepukkant helyszínen
Lépcsőn
-