Kanyar
Objektív: | SMC 85/1,8 | Gépváz: | PENTAX K10D | Film: | |
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 100 | Expozíciós idõ: | 1/2 | Rekesz: | 8 |
Leírás: |
---|
2009.10.26 10:24:52
Ez nekem is bejött. Ami tetszik benne:
- vonalas álló szerkesztés
- pasztell (õszi) színek harmóniája
- Az ív
Péter
- vonalas álló szerkesztés
- pasztell (õszi) színek harmóniája
- Az ív
Péter
2009.10.26 15:57:48
Nem hiszem, hogy az SMC 85 miatt, de valahogy az osszes kepen nagyon kicsi a kontraszt, mar-mar lapos. Mondjuk ennek a kepnek jol all, de a ködös vagy a kõszikla mar kevesbe jon be. Lehet peldaul RAW process is vagy siman csak furcsa izles... :)
Ez a csiga tenyleg jo!
Ez a csiga tenyleg jo!
2009.10.26 16:24:18
RAW feldolgozás lesz az, nem merem még csípõbõl megküldeni a kontraszt tekernyét, óvatoskodok itt össze-vissza.. :)
Mondjuk az is benne van, hogy eleve nem volt túl kontrasztos a világ sem a legtöbb képnél.
Mondjuk az is benne van, hogy eleve nem volt túl kontrasztos a világ sem a legtöbb képnél.
2009.10.26 16:35:15
Kontraszt tekernye huzgalas kozben gondolj arra, hogy vajon miert a Velvia 50 (volt) a legnepszerubb termeszetfotos nyersanyag es akkor biztos batrabb leszel. :)
2009.10.26 19:00:56
Jó ez, ha mindig mindent felkeményítünk az olyan, mintha mindig átlépnénk a lassú tételeket... Képzeljétek el, hogy Vivaldi minden három tételes (gyors-lassú-gyors) versenymûve kéttételessé silányulna, gyors-gyors, gyors-gyors...
2009.10.29 14:54:31
Jogos a kérdés, kicsit utánaolvasva (http://www.terebess.hu/tiszaorveny/kacsa.html) látom, hogy csak azt lehetne róla nagyobb bizonyossággal állítani, hogy barna csupaszcsiga. Mivel nem vagyok csigológus, és a kertünkben néha tucatszámra fellelhetõ ilyesféle színû csigákat sem határoztam meg, valóban elhamarkodottan spanyoloztam le :)
Út 2.
Kata átért
beXles
Kilátás a Bálványról
Hazafelé
Kata bemozdul
Kanyar
Gombaõr
Kõ
Emeletes
Ködben
kilátás