Szalonna
Objektív: | Sony 16-105/3.5-5.6 | Gépváz: | Sony A700 | Film: | |
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 320 | Expozíciós idõ: | 1/250 | Rekesz: | f6.3 |
Leírás: | A Bivaly Zenakar kapolcsi fellépésén készült |
---|
2011.02.28 09:36:13
Az fura benne kicsit, hogy a hegedûn a nagy tükrözõdõ fényfolt elviszi a szememet az arcról, pedig hát egy portrén csak az volna a néznivaló... Esetleg egy szûkebb vágás?
2011.02.28 09:56:30
Igen, ez a kép így sokkal inkább a hegedûrõl szól, pedig nyilván nem ez volt a szándékod. Azt viszont kétlem, hogy bármilyen vágás segítene, hiszen ahogy Gábor is említette, a fényekkel van a gond. Kár érte.
2011.03.01 09:59:26
Hanem mi? :)
De tõlem hívhatod a mûfajt zsörtölénhetendi gántorpirkasztónak is, attól még a lényeg ugyanaz lesz: a kép a Szalonna fedõnevû muzsikus fickót ábrázolja muzsikálás közben, hangszerrel a kézben. Természetesen a hangszer fontos eleme a képnek, mesél a gazdájáról, de ehhez nem szükséges az egészet látnunk (itt jegyzem meg, hogy eleve nem is látjuk az egészet, el lett nyesszantva a nyaka szegénynek már így is).
De tõlem hívhatod a mûfajt zsörtölénhetendi gántorpirkasztónak is, attól még a lényeg ugyanaz lesz: a kép a Szalonna fedõnevû muzsikus fickót ábrázolja muzsikálás közben, hangszerrel a kézben. Természetesen a hangszer fontos eleme a képnek, mesél a gazdájáról, de ehhez nem szükséges az egészet látnunk (itt jegyzem meg, hogy eleve nem is látjuk az egészet, el lett nyesszantva a nyaka szegénynek már így is).
Szalonna mod
Szalonna
Hommage á Karády
Szent Gellért
Tópart ucca
délelőtti hangulat
mosoly
apa és fia (mod 2.)
apa és fia (mod)
apa és fia
a 21-es őrház
őrségben II.
pátyi pincesor - 19. század
pátyi pincesor
emlékezők
őrségben