295  regisztrált felhasználó
6753  feltöltött kép
59158  megírt kritika
Fõoldal Képek felhasználó szerint Képek idõrendben Üdvözlünk az oldalon kedves  Vendég !
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Keresés
Témakör:
Kifejezés:
Fórum
Grrrr! :( :( :(

Károly
koka55
Cím nélkül
picture

Ruszt (No.1)

picture

Montázs hallal

picture

Cím nélkül

picture

Cím nélkül

picture

Szombathelyi házető

picture

Nyitott ajtó

picture

Életút

picture

Kőszeg

picture

Önarckép

picture

Csendélettanulmány

picture

Meditáció

picture

A transzcendencia elvesztése

picture

Cím nélkül

picture

Árnykép

picture

Szeparáció

picture

Cím nélkül

picture

Önarckép montázzsal

picture

Installáció

picture

Szárnyas macska

Objektív:Gépváz:Zenit TTLFilm:
Érzékenység: 100 Expozíciós idõ:Rekesz:
Leírás:
2005.06.23 10:36:43
Tetszik, de megint technikai kifogasaim vannak:
1. Sok a kosz! (Feher pottyok)
2. Erthetetlen foltok vannak rajta (pl. bal oldalt alul a kep also szelen ket vilagos felkor)
3. Rettenet lapos. Lehet, hogy szandekos volt, megis...

Karoly
2005.06.23 10:46:13
Nézegetem a képeidet: jó kis szürrealista, dadaista montázs- világ, de nekem megoldásaiban még utánérzéses. Pláne ez a kép itt, nem tudom, de nagyon láttam én ezt vagy majdnem ezt, így már valahol, talán valami régi sci-fi könyvborítón, magazinban. Nekem mondjuk túl fotósboltos az egész, meg túl könnyű. Ehhez, ilyen képekhez, effektusokhoz kvázi nem kell, nem kellett régen sem más: egy jó csomó magazin, képek, meg egy olló, ragasztó, és kész a meghökkentő montázs, mint a cicás képed, á lá Magritte, bár ő festékkel dolgozott ugye. Fotósbolttal meg pláne könnyű, sokkal könnyebb mindez, csak valami plusz kéne, valami csavar, valami új kép-szerkezet, új látás-mód, ez így csak a lecke felmondása, bár persze, nem rossz.
2005.06.23 10:52:32
pl. atrakni negativba. kiprobaltam, _nekem_ ugy jobban bejon.
2005.06.23 10:56:13
Zsolt: van benne valami! Sot, ha utana ranyomsz ket evokanal kontrasztot, meg egy keshegynyi gammat lefele, akkor egeszen sci-fi hangulatu lesz.

Karoly
2005.06.23 10:56:16
Sztem príma! Azon mondjuk lehet vitatkozni, hogy az alak kisebb vagy nagyobb legyen, de gyanítom, az erősen hangulat függvénye.
2005.06.23 10:57:47
Hmmm, utánérzés... a baj, hogy minden utánérzés, ha jobban belegondolsz... Ahogy kapaszkodsz a villamoson, ahogy felhajtod a söröd és így tovább:-)
2005.06.23 11:39:26
Világos, minden már leírtak előttünk százszor, lefestettek, lefényképeztek előttünk százszor, minden csak papagájkodás, ismétlés, az ismétlés ismétlése, óriások vállán álló törpék vagymuk, hülye epigonok stb., stb., nincs mit csinálni, zárjuk be a boltot stb. Höhö. De tán mégsem így van. Ez mindig akkor derül, ki, ha jön valaki, aki "másképp csinálja", mert szerintem mindig lehet és kell is másképp. Bár a népi bölcsesség, hogy járt utat járatlanért... hát elmehet a fenébe. Szóval nekem unalmas, ha ismételgetést látok, bár ez egy bizonyos fázisban persze elkerülhetetlen, először másolnunk kell valakit, valamilyen stílust, akit szeretünk, tisztelünk stb., majd utána kialakítanunk a saját világunkat, ha van ilyen. Dehát mindez attól függ, milyen mércével mérünk. Ha csak szórakozunk, hobbizunk, barkácsolgatunk, akkor oké, jó estét, jó szur-és horkolást!
2005.06.23 11:46:22
(sajnos nem jut eszembe, de pl. Picasso-t is valaki epigonjának lehet nevezni állítólag... hallotam már vitát arról, hogy Kertész vagy Brassai másolta e a másikat... Szóval ÉN nem merek nagyon semmilyen plágiumot, epigont emlegetni, egyszerűen, mert ismerem a korlátaimat, jó neked, hogy ilyen tisztán tudod:-) )
2005.06.23 12:01:06
Á, ez nem tudás, érzés. Meg: eléggé szeretem a képzőművészeteket, elég sokat nézegetek, aztán minél többet lát az ember, annál könnyebben felismer mintákat, szerkesztési módokat. Az ugye nem mentség, ha most feltalálom a spanyolviaszt és azt mondom, bocs, de én eddig nem ismertem, magamtól jöttem rá. Hogy mondjam, aki csinál valamit és komolyan gondolja, annak baromira kell ismernie szerintem az adott területet, vagy nem kell ismernie, de akkor minimum baromi nagy őszseninek kell lennie (amiben én nem hiszek), hogy úgy csináljon újat, hogy nem ismeri az előzményeket. Az a lényeg: minden mindig valamihez képest határozza meg magát, nem önmagában, mert az lehetetlen. Pl. Mapplethorpe-ra a görög művészet van baromi nagy hatással, mégse epigon a műve, mert ebből valami egyénit, egyedit csinál, mint pl. Picasso a klasszicizmusból egy bizonyos korszakában. Pl. amikor Francis Bacon újrafesti Velazquez nem tom melyik Ince pápáját, és a pápa üvölt a képen.
2005.06.23 12:04:02
Bacon:klikk
2005.06.23 13:15:17
Gyuri... a te álláspontod szerint a rokokó meg barokk művészet semmit sem ér... Én azért tanultam meg óvatosan közeledni ezekhez a dolgokhoz, mert mindig rájövök (saját példáimon is), hogy akármennyire nem akarja az ember, az utánzást bármikor rásüthetik...
Ha meg direkt utánzol akkor meg végül is elismered, hogy van egy adott példaképed... Szerintem, nagyon-nagyon kevés olyan ember élhet a földön, aki elmondhatja, hogy egyik műve sem hasonlít más emberére... Talán ezért nem szeretem Picassót, mert az ő kitörési vágyát elvetélttnek tartom.