Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | még biztosan javítható lenne, de valahogy így képzelném. |
---|
2006.02.25 12:26:10
ilyenkor azt kell csinálni, hogy jól elrakod a két képet mondjuk egy hétre, vagy kettőre, és még véletlenül se gondolsz rájuk. majd előveszed őket. így friss képként tudod nézni őket. akkor elég könnyen el tudod majd dönteni, hogy melyik a jobb.
2006.02.27 09:15:41
( olvasgatva amiket irtatok...)
eszembe jutott egy ps buhera játék:
a puha kép főlé egy rétegmásolatot ; azon kontrasztozás, keményités; és ehhez a felső réteghez egy folyamatos fentről lefelé gradiens rétegmaszk; ami fent engedi érvényesülni a keményebb részt, lefelé egyre kevésbé; majd teljesen csak a puha látszana ;
ez arra tudna még jobban ráerősiteni, ha fent - a kamerához közel - több látszana...
finom egyébként
tetsz
eszembe jutott egy ps buhera játék:
a puha kép főlé egy rétegmásolatot ; azon kontrasztozás, keményités; és ehhez a felső réteghez egy folyamatos fentről lefelé gradiens rétegmaszk; ami fent engedi érvényesülni a keményebb részt, lefelé egyre kevésbé; majd teljesen csak a puha látszana ;
ez arra tudna még jobban ráerősiteni, ha fent - a kamerához közel - több látszana...
finom egyébként
tetsz
-
Vicsek Tamás, fizikus
Túlságosan zajos magány
Pákai bácsi
B. tér - továbbiak
B. tér kulisszái
Budadapest
nagyvárosi
nagyvárosi
Collegium Budapest
-
Könyvtanulmány 6.
Arcok
-
-
-
-
Őszinte portré
Nudlik a földön