Kompozíció I.
Objektív: | Nikkor 24 | Gépváz: | D70 | Film: | |
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 200 | Expozíciós idõ: | 1/30 | Rekesz: | 5.6 |
Leírás: | Rájöttem, hogy szeretem a földön fekvő érdekes anyagokat, formákat fényképezni. [itt hablatyoltam a fotogén a talajról] |
---|
2006.04.07 00:44:59
fotogén a talaj???
Iszonyú sok minden van ezen a képen. Ha komolyabban nekiesnél egy ollóval, egész kis kiállítást csinálhatnál belőle...
Iszonyú sok minden van ezen a képen. Ha komolyabban nekiesnél egy ollóval, egész kis kiállítást csinálhatnál belőle...
2006.04.07 01:59:56
Zavaros. És azt hiszem, hogy a fehér csík a legnagyobb problémám, mert olyan nekem, mint csigának az autópálya. Ellentétet szül a bal csigák és a jobb csigák között. Ezek persze itt falevelek... nemtom. Talán fekete környezetben.
Az a négy falevél meg a csík tán elég volna. Esetleg előfordulhat, hogy a színes több réteget elvisel.
Az a négy falevél meg a csík tán elég volna. Esetleg előfordulhat, hogy a színes több réteget elvisel.
2006.04.07 08:28:17
Pabo: egy "korszakomban" en is mindig csak a talajt (nem a Talajt!) fotoztam. Majd kinovod. :)))
Persze ez csak a humor helye volt, az igazsag valahol feluton van (hogy stilusos legyek): tenyleg sok erdekes van a foldon, ami megorokitesre var.
Az en uj maniam, bar szerintem ez objektiv okok miatt nagyon hosszu mania lesz, hogy egy adott helyen (mondjuk esetemben Becsben) csak arnyekokat fotozzak, es abbol megprobaljak egy ertheto sorozatot osszerakni.
Hogy a keprol is irjak: jo, de nem jo. Jo amit meglattal, nem jo a kompozicio, ahogy Talaj is jelezte. Nekem sok. Kevesebb tobb lenne.
Karoly
Persze ez csak a humor helye volt, az igazsag valahol feluton van (hogy stilusos legyek): tenyleg sok erdekes van a foldon, ami megorokitesre var.
Az en uj maniam, bar szerintem ez objektiv okok miatt nagyon hosszu mania lesz, hogy egy adott helyen (mondjuk esetemben Becsben) csak arnyekokat fotozzak, es abbol megprobaljak egy ertheto sorozatot osszerakni.
Hogy a keprol is irjak: jo, de nem jo. Jo amit meglattal, nem jo a kompozicio, ahogy Talaj is jelezte. Nekem sok. Kevesebb tobb lenne.
Karoly
2006.04.07 08:32:50
A kép szerintem nem zavaros, hanem a legnagyobb baj, hogy túlságosan "vonalas". Sok szépség van rajta, de ezek a hótunalmas átlók, hát ezeket, így, hagyni kéne. Mostanában valahogy mindenki odavan úgy látom az átlókért, kár, nem jó ezt nyakra-főre, éshát túl primitív szerkesztés ez, nagyonnagyon kézenfekvő és hobbista jellegű. A kép jó, meg szép, meg minden, de pofonegyszerű, illetve a kép formai, texturális szépségeit az átló elviszi a fenébe, el-vonalasítja. A képnek az átló alati, bal oldali része érdekes, a levelek, a hullám, azzal lehetne valamit majd kezdeni legközelebb. Vagy ha átló, akkor valahogy cselesebben, mert ez így úgy elterpeszkedik és nincs benne valójában semmi. Egy segéd-egyenes, tök jól meglenne a kép e nélkül. Amúgy, erről jut eszembe: van nálam egy album, a központi szabóervinből vettem ki, egy fazon csak talajt, textúrát fotózott le kockába, de olyan helyeken, mint Auschwitz, Birkenau, Berlin stb., k. jó. Szívesen megmutatom, zseniális, nekem tanulságos volt.
2006.04.07 08:33:49
A számomra lényeges kontrasztot jelentő levelek kicsik és súlytalanok lettek. A szegély felső része amúgy sem tesz hozzá, így jobban rámennék a levelek környékeére, és az variálnám a fehér és a két féle tónusú aszfalt felülettel. Hogy beálljak a sorba, Tatabányáról úgy 15 éve vagy 10 tekercsnyi sorozatot csinyátam - csak ilyen felületek - oszt a végén a fiókban maradt. Hát lehet, hogy előveszem.
2006.04.07 08:34:59
Nem emlékszem a fazon nevére, a könyv otthon van, de az volt benne a legérdekesebb, hogy mennyi zseniálisat ki lehet hozni ebből a végülis elég elcsépelt témából, mint a talaj, aszfalt, föld. Nagyon érdekes anyag. A pasi úgy szerkeszt, mint egy isten, de komolyan. Semmi különös persze, de irtó finom munka.
Kompozíció I.
Disznofarok babuval
Kötelező árvizes kép
Kígyó
Vicsek Tamás kettő
-
Vicsek Tamás, fizikus
Túlságosan zajos magány
Pákai bácsi
B. tér - továbbiak
B. tér kulisszái
Budadapest
nagyvárosi
nagyvárosi
Collegium Budapest
-
Könyvtanulmány 6.
Arcok
-