Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | Tesztféle. Szintén az új technikával. |
---|
2006.06.08 16:17:25
Hát nem tom, ez tán jobb, de valahogy nem élvezem most ezt a fajta elmosottságot, életlenséget, torzítást. Nem tom, kísérletezni kell vele. Aztán elválik. A képnek a formája is valahogy túl mesterkélt, ez a szem-forma vagy mi, nem szerves vagy természetes, mint pl. amikor egy obi nem fedi le a negát és kör alakú a kép. Szóval fura. Az a baj, hogy ugye ez csinált, kiagyalt, kibarkácsolt valami, de nem érzem a "művészi" indokoltságát, miért épp ez a szem-forma, miért ez a vízcseppszerű elmosódás. Túl kiagyalt ez az egész. Pl. ha elgondolom, el tudom képzelni a konceptet így: valami világ, a világ egy állat szemével pl. vagy csak egy macska vagy kutya nevét adni a képsorozatnak és jó alulról fényképezni, szóval valami belső indokát adni ennek az egész miskulanciának. Ja, és persze nem mindig alkalmazni, mert ahhoz túl erős és effektes dolog, tehát túl maníros és indokolatlan, hogy ez váljon "stílussá" vagy mi. Szóval csínján és a maga helyén ez is jó tud lenne, csak ki kel találni.
-
Pad
A GÉP és a fénymérő.
Pinholeman in action
Pinholeman
Open
Heineken V
Heinken II
Heineken III
Heineken I
Szerelem
Én, az alul járó
Megint én
Egy ismerős
-
Majomportré
Industrial I
-
-