Verzió2 fordított
Objektív: | Gépváz: | Film: | |||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: | Csak közvélemény kutatásnak teszem fel, miért van, hogy nekem így a jobb! |
---|
2007.02.06 09:30:02
itt is frontális, de a személyiségi zónát "kikerüli", a vonal elhatárolja t?led, így lelkileg biztonságban érzed magad.
2007.02.06 09:43:33
Jajjj! Endre batyo! Miert kellene egy eleve kisse provokativ kepnel biztonsagban ereznem magam? Ez nem egy szep erdoreszlet!
Nekem a masik tetszik jobban, ott le is irtam, miert. Mert egy kis fricskat, fityiszt latok benne.
Karoly
Nekem a masik tetszik jobban, ott le is irtam, miert. Mert egy kis fricskat, fityiszt latok benne.
Karoly
2007.02.06 09:50:44
Csak azt írom le, hogy pszichikailag mit indít el tudat alatt a kép, mindenki maga dönti el, hogy a kép amúgy ellensúlyozza e a pszichikai kényelmetlenséget, vagy sem... magyarán be akarod e fogadni, vagy sem...
Picit sarkítva: szereted e horrorfilmet, vagy sem...:-)
Picit sarkítva: szereted e horrorfilmet, vagy sem...:-)
2007.02.06 10:00:42
Nem szeretem. :)))
Megis, amikor egy kepben feszultseg van, es velhetoen az alkoto szandeka is ez volt, akkor nem erdemes ezt a feszultseget "kisimitani".
Azert ecsetelem ezt ennyit, mert altalaban en szoktam lenni az, aki megprobalja a kepeiteket "atrendezni".
De csak akkor, amikor volna ertelme! (Pl. egy alapvetoen derus hangulatu kepnel a "klasszikus" kepkompozicios szabalyokat erdemes alkalmazni, stb., lehetne sorolni, de hat ezeket a dolgokat Te is ismered.)
Karoly
Megis, amikor egy kepben feszultseg van, es velhetoen az alkoto szandeka is ez volt, akkor nem erdemes ezt a feszultseget "kisimitani".
Azert ecsetelem ezt ennyit, mert altalaban en szoktam lenni az, aki megprobalja a kepeiteket "atrendezni".
De csak akkor, amikor volna ertelme! (Pl. egy alapvetoen derus hangulatu kepnel a "klasszikus" kepkompozicios szabalyokat erdemes alkalmazni, stb., lehetne sorolni, de hat ezeket a dolgokat Te is ismered.)
Karoly
2007.02.06 10:20:23
Nem tudom megmagyarázni, miért, de nekem is ez a verzió a jó. A másik idegesít és valahogy nem jól van, nem érzem jónak a kompótot és zavar. Biztos van ennek pszichomagyarázata is, de én nem tom, mindenesetre ezt érzem jónak, szilárdnak. És nem azért, mert a másik "feszültségét" nem bírom vagy oldani akarnám, ha jó a feszültség, azt én szeretem, de az a kép valahogy nem jó. Fura, de így van.
2007.02.06 10:37:06
Arra tippelek, hogy kultúrkör kérdése (is). Nekünk a megszokott a balról jobbra, fentr?l lefelé, szvsz ezért t?nik sokaknak ez jobbnak. A másik kép magában hordozza a lentr?l fel, jobbról balra irányultságot, szerintem megfelel? kultórkörben meg az ülne jobban.
Topy
Topy
2007.02.06 10:52:48
Szerintem a másiknak olyan hatása van, mintha az ember fejenállva nézné a látványt. Vagy a lehajolna, a két lába között nézne vissza. Szóval kicsit szédít?, borulós.
2007.02.06 10:54:19
Moszkva nem hisz a paboknak. Törjétek le a szemem egy daruskocsival, de kimondom.
2007.02.06 12:15:28
Bocsi, hogy kimaradtam, de a munka... Érdekesek a vélemények, s valahogy most áll össze az én reakcióm, a másik disszonáns, talán nem feszültség, hanem olyan befejezetlenség érzetet kelt bennem, s én meg inkább a "kész" verziókat tudom magamévá tenni. Úgyhiszem arra jó példa - és nem kell pálcát törnünk egyik verzió felett sem - hogy, az alkotói szándék szerint változhat az irány, mit akar kifejezni. S gondoljatok bele, itt csak egy egyszer? irányváltásról van szó. Ilyenkor azért mindig újra gondolok dolgokat, hogy mennyire semmiségnek t?n? dolgogok, mekkora befogadói változás indukálódik.
Károly képe
Katkép vágott
A szerelem álma...
eszterfarkas ala Tóni
Verzió2 fordított
Tarkóra vágva (pabo f)
Huricano vágott
Tóni javallat
Idefigyelj... forgatva
stgeller vágva
kékpabó vágva