Objektív: | Panagor 135/2.8 | Gépváz: | Pentax MZ 6 | Film: | Polypan F 50 |
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 100 | Expozíciós idõ: | Rekesz: |
Leírás: |
---|
2008.01.08 12:19:04
Na ez nagyon tetszik. Nem vágnék (max a tetejéb?l annyit, hogy az árnyék ne forduljon vissza jobbra, amúgy
a bitang jó kategóriába sorolnám...
Üdv,
Péter
a bitang jó kategóriába sorolnám...
Üdv,
Péter
2008.01.08 12:45:28
És megint egy kit?n? kép-cím páros. Remek. Azt hiszem, az ollókez?eknek is igaza van.
2008.01.08 15:22:44
A tetjéb?l 2mm-t, az aljából az alsó els?Z-kanyarulatig vágnék, a cím jó:-), a kép úgyszintén!
2008.01.08 15:25:55
Eszter: szerintem az alja kell! Probald csak ki! Az adja a disszonanciat.
Karoly
Karoly
2008.01.08 15:30:22
Károly: tulajdonképpen teljesen igazad van, miután megnyomtam a gombot, ez volt az els? gondolatom, hogy kell az oda mégis, csak... az a csak, hogy nekem elviszi a szemem... olyan jól esne cikkcakkozni, de folyton az üres részt bámulom. Engem zavaróan kizökkent.
2008.01.08 15:39:08
Eszter: Haydn zeneje ugye arrol ismerszik meg, hogy "tokeletesek" a harmoniak, minden gombolyu, stb.
Jozsi batyank is elkovetett azonban neha inyenc csibeszsegeket, furmanyosan elrejtett zenei trukkoket, disszonanciakat, ritmusbeli "eltevelyedeseket".
Ugyanez fokozottan ervenyes Patak Sebestyen bacsinal is, ahol a meg Haydn-enal is tokeletesebb harmoniakat idonkent megbolonditja, hogy a hallgato kicsit megkeveredjen. :)))
Karoly
Jozsi batyank is elkovetett azonban neha inyenc csibeszsegeket, furmanyosan elrejtett zenei trukkoket, disszonanciakat, ritmusbeli "eltevelyedeseket".
Ugyanez fokozottan ervenyes Patak Sebestyen bacsinal is, ahol a meg Haydn-enal is tokeletesebb harmoniakat idonkent megbolonditja, hogy a hallgato kicsit megkeveredjen. :)))
Karoly
2008.01.08 15:51:28
Na lányok, megnéztem, és tényleg kell az alja. Ha nincs, akkor nekem talpát veszti az egész, csak lóg a leveg?ben.
Zzz
-
-
-
-
-
A péklapát
-
-
Templom-metélt
-
-
-
-
-
-
Vízió
Egy kis techno
-