295  regisztrált felhasználó
6753  feltöltött kép
59158  megírt kritika
Fõoldal Képek felhasználó szerint Képek idõrendben Üdvözlünk az oldalon kedves  Vendég !
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
Keresés
Témakör:
Kifejezés:
Fórum
Grrrr! :( :( :(

Károly
koka55
Orient expressz, 1969.
picture

Tükör által homályosan

picture

Szieszta

picture

Odaég a rántásom!

picture

-

picture

-

picture

Rolex

picture

-

picture

Pompidou centre

picture

Szajnapart

picture

Musee d' Orsay

picture

-

picture

Orient expressz, 1969.

picture

Psyche

picture

si possa rivivere

picture

cave canem

picture

16mm

picture

-

picture

-

picture

Lada

Objektív:Gépváz:Zorki 10Film:
Érzékenység: Expozíciós idõ:Rekesz:
Leírás: Eredeti állapotban, szándékosan nem távolítottam el semmit. Kevés USM, kontrasztnövelés.
2008.04.04 19:58:06
A kontrasztnövelés fölösleges, talán az USM is. Vagy sok. Tetszik, jó a kompozíció és megmutat régi dolgokat, pl. ma már nem ülnek ilyen szorosan egymás mellé az emberek, másodosztályon sincs már négy-négy ülés.
2009.06.29 12:28:04
De. Másodosztályon még elég gyakori a négy ülés. Személyvonaton kizárólagos, de a gyorsvonatok nagyrészén is.
2009.06.30 09:19:46
Mostanában gyakran járok vonattal a Köki-Nyugati vonalon, és épp tegnap forgolódtam sokat miután leültem, mert egy olyan 2. oszt kocsiba csöppentem be, amiben 3 ülés volt soronként. Meg is kérdeztem a szemben ülõt, hogy ez ugye biztos 2. osztály, mert annyira szokatlanul kényelmes, fotelszerû ülések voltak. A székek fejrészénél még ott voltak a tépõzárak, amivel az 1. osztály fehér fejvédõit rögzítik, szóval biztos, hogy egykor magasabb osztályú kocsit minõsítettek 2. osztályúvá, ki tudja miért. A vonat közönséges "gyors" volt, mégcsak nem is IC. Amit ki akarok nyögni: ritka kivételtõl eltekintve a 2. osztály még ma is soronként 4 üléssel halad, IC kategóriában is.
2009.06.30 11:00:03
Nehany hete mentem Bp-Szeged vonalon ugyanilyen fulkeben.
Tizenvalahany eve mikor az elso IC indult Bp-Szeged kozott remek szerelvenyek voltak, csendes, kenyelmes, legkondis es 2 oran belul Szegedre ert. Ma osszeolvasztottak a gyorsvonattal, ami minden bokornal megall kb. 2 ora 40 perc alatt er oda. MAV rulz.
2009.06.30 11:01:36
Regen az IC potjegy araert hamarabb ertem a celallomasra, ma a potjegy csak annyit jelent, hogy le tudok ulni.
2009.06.30 12:31:03
En is azon a vonalon jarok, szerintem jo, van utemes menetrend. Ha nem kötnék össze az IC-t a gyorssal akkor 2 IC kocsi szaladgalna Bp-Szeged között 30 utassal. Azon az 1 par sinen amugy se lehet nagy csodakat tenni.
2009.06.30 13:13:01
Ajjaj fekete vonat..., ezt lehet, hogy még 424-es húzta. Ez a májkonzerv nyitó kimondottan jó!
2009.06.30 14:01:54
Milán, de most óránként van vonat Szegedre! Asse mindegy! (Egyébként meg a gyors is lassabb, mint tíz éve volt...)
2009.06.30 14:17:12
OK, hogy orankent van, de az istenert, ket nagyvaros kozotti vonat a XXI. szazadban miert megy 65km/h-s atlagsebesseggel??
2009.06.30 21:20:07
Mert nem TGV?:)
2009.07.01 14:24:19
Ne beszeljunk ugy a TGV-rol, mintha az nagyon high-tech lenne. Meg a 70-es evekben terveztek!
Szerintem 40 ev lemaradast nehez ugy interpretalni, hogy azert van, mert szeretjuk a nosztalgiat...