C.n.
Objektív: | Gépváz: | DMC-FS3 | Film: | ||
---|---|---|---|---|---|
Érzékenység: | 100 | Expozíciós idõ: | 10/1000 | Rekesz: | f/5.1 |
Leírás: | Minden cél nélkül, digikompakttal. |
---|
2009.02.22 08:23:45
Ha választanom kellene a három közül, nekem erre esne a választásom:)...egyébként jó ötlet, szeretem a kitakart dolgokat. Az életben ez olyan egyszerû: fogod, azt arrébrakod. Itt meg hiába tologatnád, csak a mentális tilitoli marad, meg a képzelgések;))....
2009.02.22 10:02:34
Nekem is ez valamennyire, bár télleg dõl, de leraktam a gépet, a beton ilyen volt, nem volt kedvem aládúcolgatni, azér ilyen. Bár az elõtérben lévõ kõ az nekem jól van. Szerintem, síkfilmre, 100-as Proviával gyönyörû lehetne, bár persze semmi különösebb értelme nincs.
2009.02.23 14:29:39
Sztem a jó fotónak nem feltétlenül van "értelme":))...mi értelme egy pillangós képnek? Egyáltalán, a mûvészetnek...mi értelme a mûvészetnek? Jaj, ebbe bele se menjünk...már tíz felõl hallom a válaszokat.
Nekem éppen elég, ha érzelmeket vált ki, vagy inkább csak szemet etet;D...a kitakarás azért is kedvenc témám, mert bõõõségesen kivált érzelmeket, legtöbbször ilyesmit hallani: "jó, csak kár, hogy nem látszik a...", ill. "jó, csak kár, hogy belóg a...", valamint: "úristen, dobd el a gépet és menjél haza ember:O".....meg tsai;D. Egyszerûen nem hagyja békén az embereket. Véleményre késztet.
Imádom:D
Nekem éppen elég, ha érzelmeket vált ki, vagy inkább csak szemet etet;D...a kitakarás azért is kedvenc témám, mert bõõõségesen kivált érzelmeket, legtöbbször ilyesmit hallani: "jó, csak kár, hogy nem látszik a...", ill. "jó, csak kár, hogy belóg a...", valamint: "úristen, dobd el a gépet és menjél haza ember:O".....meg tsai;D. Egyszerûen nem hagyja békén az embereket. Véleményre késztet.
Imádom:D
2009.02.23 14:53:21
Ja, én is odavagyok a kitakarásért, a nagy arányú és meghökkentõ életlenségekért, mert valahogy arra késztetni az embert, hogy másként lásson, hogy minimum kiforduljon a szeme nagy igyekezetében. Meg pl egyszerûen azt is szeretem, ha k. sötét az egész kép, hogy nincs pl. filmekben az a mindent látni engedõ holivúdi világosság, világítás. Hogy, nyilván, olyan, mintha a "valóságot" látnád, ami nincs minden oldalról szépen bevilágítva, hanem homályba bukik és nem feltétlenül vonzó küllemû, hanem egyszerûen csak ott van, létezik. Nekem a nagy fény, az azt jelenti, hogy minden szépen látható, minden tudható, ergo, minden a hatalmamban van kvázi, ergo tovább már nem érdekes a dolog, nincs benne izgalmas, mert minden transzparens, minden megnyugtató és otthonos. Azért idegesíti az emberek nagy többségét a kitakarás, rejtõzködés, homályosság, sötétség a fotókon, filmeken. A nem tökéletesen átlátható, nem perfekt, így nem uralható, elbizonytalanító látvány. A "sötét oldal" hihi.
C.n.
3 strand, falon
Fehér kép
Meghívó kiállításra
Gömb
c.n.
fekete-fehér szerkezet
arany szerkezet
játszótér
szobák 4.
sarkok 3.
sarkok 7.
sarkok 2.
tsúszda
sarkok 1.
hátsó udvar 2.
hátsó udvar 1.
szerkezet 2.
szerkezet 1.